לקוחות מספרים
"רעיה יודעת היטב להתאים את מבנה הטיפול לכל אחד באופן אישי, סוף סוף מצאתי דיאטנית שהיא לא רק מקצועית, אלא גם מישהי שאפשר לשתף, לחלוק ולהגיע איתה לתוצאות אמיתיות"
אנה ר
השראה לדרך
"כשאתה רוצה משהו, היקום כולו נחלץ לעזרתך כדי שתגשים את המשאלה שלך"
האלכימאי
לקוחות מספרים
"מעולם לא אהבתי ספורט אך בסדנת שינוי אורח חיים בשילוב תנועה מהנה של רעיה למדתי לאהוב ספורט, לאהוב את התחושה הנפלאה כשכל הגוף נושם. אני מחכה לימי ראשון ושלישי כמו לאוויר לנשימה"
נעמי

מאמרים על חשיבה

אימהות עסוקות בוחרות -בריאות

במציאות הלא פשוטה שלנו כל כך קשה למצוא זמן לעצמנו, במיוחד אם את אימא עסוקה, העובדת במשרה מלאה, המגיעה הביתה ומנסה להשתלט על מטלות הבית, ילדים, בישולים ואולי, זמן איכות עם המשפחה... אם ישאר זמן. מוכר לך?

למצוא זמן בשביל להשקיע בעצמך, לאכול בריא, שלא לדבר על להתעמל, נשמע כמו משימה בלתי אפשרית.

לכן, החלטתי לאסוף את כל הידע, הניסיון והיצירתיות שלי בשביל להביא לך מספר טיפים, אשר יעזרו לך לעצור לדקה ולהגיד: "עכשיו זה התור שלי"!

המשך קריאה: אימהות עסוקות בוחרות -בריאות

הכל מתחיל מהתלהבות

להתחיל מהתלהבות

בכל פעם שאנחנו חושבים על התחלות חדשות ושינוי אורח חיים הכולל שינוי הרגלי אכילה והתנהגות כנראה ששווה להתחיל מהתחלה - מהתלהבות! (הכוכבת המתלהבת בתמונה היא הבת שלי אמילי)

אפשר להגיד שמה שיניע את מנוע שינוי הרגלי האכילה ויביא להשגת המשקל הנחשק, זה להתחיל להתלהב מהתהליך ומהמשקל החדש שאנחנו שואפים להגיע אליו.

חוקרים בתחום המוח טוענים שהמיינד שלנו (התודעה) לא מבדיל בין מה שאנחנו חושבים שזו האמת לבין האמת האמיתית.

ברגע שאנחנו מתחילים להתלהב מתהליך הירידה במשקל אנחנו בעצם אומרים לתודעה שלנו שהתהליך הולך להיות מהנה ומלא בחוויות חיוביות.

זהו הצעד הראשון שלנו בדרך להשגת מטרה.

המשך קריאה: הכל מתחיל מהתלהבות

שמונה צעדים לבריאות והנאה

אספתי בשבילכם שמונה צעדים של חשיבה חיובית ומקדמת מטרה.

  • צעד ראשון: לבחור מטרה נחשקת, משהו שרק מחשבה עליו מעוררת תשוקה להשיג אותו. המטרה חייבת להיות מוגדרת בצורה חיובית דוגמה: במקום ירידה במשקל, המטרה יכולה להיות לשקול X ק"ג ולהרגיש מלא באנרגיה ושמחת חיים. חשוב שהמטרה תהיה מרגשת, אחרת לא תהיה מוטיבציה לפעול, אך גם חשוב שתראה קצת מפחידה וקצת לא פשוטה להשגה, כי זו יציאה מאזור הנוחות וכל יציאה מאזור נוחות היא קצת מפחידה...
  • צעד שני: לצייר תמונה בדמיון של עצמך בעתיד כאשר כבר השגת את המטרה והגעת ליעד הנחשק. כיצד חייך נראים? מה אתה שומע? מה אתה רואה? כיצד אתה מתנהג? מה השתנה בחייך? מהם הרווחים של המצב החדש? בזמן תרגיל דמיון קצר זה, לנשום את השינוי ואת האמונה שאתה יכול להגשים את החלום.

המשך קריאה: שמונה צעדים לבריאות והנאה