לקוחות מספרים
"רעיה יודעת היטב להתאים את מבנה הטיפול לכל אחד באופן אישי, סוף סוף מצאתי דיאטנית שהיא לא רק מקצועית, אלא גם מישהי שאפשר לשתף, לחלוק ולהגיע איתה לתוצאות אמיתיות"
אנה ר
לקוחות מספרים
"מעולם לא אהבתי ספורט אך בסדנת שינוי אורח חיים בשילוב תנועה מהנה של רעיה למדתי לאהוב ספורט, לאהוב את התחושה הנפלאה כשכל הגוף נושם. אני מחכה לימי ראשון ושלישי כמו לאוויר לנשימה"
נעמי
השראה לדרך
"כשאתה רוצה משהו, היקום כולו נחלץ לעזרתך כדי שתגשים את המשאלה שלך"
האלכימאי

מאמרים על תנועה

לנוע לעבר המטרה

לנוע לעבר המטרה

המון מאמרים וכתבות נכתבו ועדיין נכתבים על פעילות גופנית. כולם יודעים שפעילות גופנית חיונית לבריאות ולירידה במשקל. בשנים האחרונות מתפרסמים יותר ויותר מחקרים המראים שפעילות גופנית לא רק משפרת את מצבנו הגופני, אלא גם משפרת את בריאותינו הנפשית, את מצב הרוח וההערכה העצמית שלנו.

במאמר זה אני רוצה לדבר על הפעילות הגופנית היומיומית.ידעתם שאנשים רזים נמצאים בתנועה כשעתיים יותר במשך היממה, מאשר אנשים בעודף משקל? גם אני לא ידעתי, אך זה מה שהראה דר' ג'יימס לוין, אנדוקרינולוג ממיו קליניק (Mayo-Clinic) שבארה"ב. במחקר נמצא שאנשים בעודף משקל מנצלים כל הזדמנות לחסוך באנרגיה, לעומת אנשים רזים שמשתמשים בגוף בכל הזדמנות.

מה שבהחלט אפשר להסיק מהמחקר זה שאם מטרתנו היא לרדת במשקל, אז אם נתאמץ וננסה לנוע קצת יותר במשך היום (תמיד אפשר לסחוט עוד אקסטרה תנועה), נצליח לשרוף הרבה יותר קלוריות וזה מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

לפי המחקר של דר' לוין, הגברת התנועה במשך היום עבור אנשים שאינם רגילים לכך יכולה להשפיע על תהליך הירידה במשקל אפילו יותר מעבודה בחדר כושר, כיוון שככה הם מלמדים את גופם לנוע בכל הזדמנות אפשרית. אפשר לקרוא לזה תכנות מחדש של הגוף.

המשך קריאה: לנוע לעבר המטרה