השראה לדרך
"כשאתה רוצה משהו, היקום כולו נחלץ לעזרתך כדי שתגשים את המשאלה שלך"
האלכימאי
השראה לדרך
"סוד ההצלחה הוא דבקות במטרה"
בנימין דיזראלי
לקוחות מספרים
"מעולם לא אהבתי ספורט אך בסדנת שינוי אורח חיים בשילוב תנועה מהנה של רעיה למדתי לאהוב ספורט, לאהוב את התחושה הנפלאה כשכל הגוף נושם. אני מחכה לימי ראשון ושלישי כמו לאוויר לנשימה"
נעמי

הכל אפשרי עבורך!

הכל אפשרי עבורך

אנחנו כל כך רוצים להרזות, לרכוש הרגלים בריאים ולשפר את איכות החיים שלנו, מאוד רוצים, אך משהו מתפקשש בדרך. רובנו גם יודעים איפה הבעיה ומה צריך לעשות, אז כיצד עושים את הצעד הראשון? ומה שיותר חשוב ומשמעותי, כיצד הופכים את השינוי לחלק בלתי נפרד מאיתנו? מה אפשר לעשות כדי שהפעם זה יהיה לתמיד?

להלן 5 שלבים שיעזרו לכם להפוך את ההרגלים החדשים לאורח חיים:

1.

תתמקדו ביעד אחד בלבד. אנחנו נוטים "להתפזר" בקביעת מטרות ויעדים, הרי אנחנו רוצים הכל, ואם אפשר – "עוד אתמול". ואם החלטתנו לשנות הרגלים, אז אנחנו רוצים לשנות את הכל ועכשיו! במציאות זה לא עובד ותוצאה של זה – דיאטה נוספת בעתיד הלא רחוק. אז מה כן יעבוד?

פוקוס על יעד אחד ממקד אותכם ונותן לכם את האפשרות להביא את כל האנרגיה שלכם לאותו יעד. זה יכול להיות כל מה שדורש שינוי: לשתות יותר מים, להתחיל לקחת סנדוויץ לעבודה, לצמצם אכילת מתוקים למנת מתוק יומית או לעשות משהו מפרגן ומפנק לעצמכם (כן, לעצמכם, בלי לחכות שמישהו אחר יעשה את זה... קשה, אך אפשרי). מיקוד בדבר אחד, קטן, יביא אותכם לתוצאות מדהימות!

2.

תבחרו 3 פעיולות שיביאו אותכם להשגת יעד שהצבתם לעצמכם. יש כל כך הרבה טיפים, המלצות ועצות. כל יום אנחנו מקבלים מיילים, פוסטים, כתבות לגבי מה, איפה ומתי לאכול. מה שכן, אף אחד לא מכיר את הגוף שלכם ואותכם כמוכם, לכן אין מנוס, אלא לעבוד. תבחרו 3 פעולות שאתם מתחייבים לבצע על מנת להשיג את היעד שקבעתם. תבחרו פעולות שיהיה קל לבצע אותם, רק כך תהיו מלאי מוטיבציה להמשיך, להתמיד ולהשיג תוצאות מדהימות!

3.

תבנו תוכנית פעולה ברורה וממוקדת. אנחנו מתרוצצים כל היום. יש לנו "מיליון" משימות ורצון טוב להספיק הכל, מאיפה בדיוק אפשר לקחת כוחות לבניית תוכנית פעולה?! ברגע שאתם בונים תוכנית קצרה וברורה, עם מספר פעולות שקל לכם לבצע, זה הופך ממשימה בלתי אפשרית למשימה אפשרית בהחלט ובהמשך לחלום שמתגשם.

4.

תהיו ערים לעידוד, תמיכה וחשיבה חיובית. כאשר אנחנו עומדים מול מטרה גדולה, מהר מאוד אפשר למצוא את עצמנו מול הצפת מידע ומשימות שצריך לבצע. אחת המטופלות שלי אמרה לי, שהיא לא מסוגלת להתחיל דיאטה, כי כרגע אין לה כוחות למהפכות. כך דיאטה מצטיירת אצל רובנו - מהפכה, ולמי יש כוח למהפכות? קביעת משימות קטנות, עידוד ותמיכה ממשפחה, חברים או איש מקצוע שמלווה ותומך, יעלו פלאים את יכולת ההתמדה ואת סיכויי ההצלחה!

5.

תשנו ותרעננו את תוכנית הפעולה בהתאם להתקדמות. האם המצב הבא מוכר לכם? התחלתם דיאטה, קיבלתם תפריט מדיאטנית או בניתם את התפריט בעצמכם ואתם "שומרים" למשך תקופה ואז ... קורה משהו. זה יכול להיות משהו טוב או משהו לא כ"כ טוב וזה מוציא אותכם מהשגרה ומהתוכנית. החיים משתנים, התפריט כבר לא מתאים ואתם עוזבים את התוכנית. על מנת למנוע את "הנפילה" (הרי את האירועים והשינויים בחיים אנחנו לא יכולים למנוע), יש להתאים את תוכנית הפעולה ולשנותה על פי הנסיבות. מה שלא פחות חשוב, זה לזכור שהמטרה הגדולה היא לא ירידה במשקל, אלא מה שהירידה במשקל תביא איתה. זה יכול להיות הרגשה פיזית טובה יותר, מראה טוב יותר, ועם כל אלה – הערכה עצמית טובה יותר, ביטחון עצמי ושיפור איכות חיים.

כאשר המטרה היא כה חשובה ויש לכם את ההתלהבות והתשוקה להגיע אליה, יש לכם תוכנית פעולה ברורה, המתאימה לקצב החיים שלכם, כאשר יש מי שתומך בכם בדרך ומעודד אותכם ברגעים קשים ומוצלחים – תגיעו למטרה שלכם, בוודאות!

וכמובן זכרו: הזמן הטוב ביותר לשינוי הוא עכשיו! הצעד הראשון הוא המכריע, ושימור המוטיבציה הוא המפתח להצלחת התהליך ו... להגשמת החלום!